November: We blikken terug op het jaar 2010! DE GLOSSY

Na de start van de campagne in 2008 en met de herhaling van alles een jaar later, kwamen de heren in 2010 met een ware glossy, die huis-aan-huis verspreid werd over heel Schouwen-Duiveland: zeker zeven jaar geleden een unieke actie. Verhalen over Neeltje Jans Mosselen, Café de Biet en een wijnreis van de heren naar Zuid-Afrika schakeerden alle vijf menu's van de wintermaanden.

Een nieuwe maand betekent een nieuw vijfgangenmenu. Ook deze is geïnspireerd op zeven jaar geleden. Sterker nog, de derde gang is wegens succes compleet overgenomen uit het december menu van 2010:

Romige paddenstoelensoep
met mascarpone en peterselie

Bekijk ook de andere vier gangen.

--------------------------

Oktober: HET 5 JARIG JUBILEUM

In 2008 bestond Brasserie Maritime vijf jaar, voor die tijd stond het restaurant bekend als Auberge Maritime. Dit jubileum moest natuurlijk gevierd worden!  Er werd een begin gemaakt aan de campagne 'vijfgangenmenu voor € 25,-'. En dat was niet alles: kwam je vijf keer om van dit menu gebruik te maken, dan trakteerden Johan, Stefan en Ernesto in mei 2009 op Oosterscheldekreeft. Een beproefd concept dat tot op heden nog steeds de basis is voor de winter bij Brasserie Maritime.