Veelgestelde vragen

Wij kunnen ons voorstellen dat u nog vragen heeft. Daarom hebben we alvast enkele vragen en antwoorden voor u onder elkaar gezet. Staat uw vraag er toch niet tussen, neem dan contact met ons op via info@brasseriemaritime.nl. Wij zullen uw vraag zo spoedig en volledig mogelijk beantwoorden.

Hoe kom ik in het bezit van een Laatste Kaart?
Dat kan helaas niet meer. De actie is beëindigd. 

Is de Laatste Kaart persoonsgebonden?
Ja. Wanneer u uw Laatste Kaart heeft ontvangen kunt u op www.laatstemaal.nl uw eerste diner bevestigen. U wordt gevraagd enkele persoonsgegevens in te vullen. Hierna ontvangt u een registratie e-mail met inloggegevens voor uw persoonlijke account. Met uw account heeft u inzage in de door u gespaarde punten en kunt u bij het behalen van de benodigde vijf uw voucher downloaden voor het Oosterscheldekreeftmenu.

Voor hoeveel personen geldt de Laatste Kaart?
In principe geldt ieder lidmaatschap voor twee personen. Het kan natuurlijk voorkomen dat u alleen komt genieten van het vijfgangenmenu. In dat geval is het lidmaatschap voor u alleen. Wij registreren dit in ons systeem, zodat we weten of wij u bij vijf gespaarde punten mogen trakteren op een gratis Oosterscheldekreeftmenu voor één of voor twee personen.

Ik ben mijn Laatste Kaart kwijt. Wat nu?
Bent u uw Laatste Kaart verloren, maar heeft u uw deelname wel bevestigd op www.laatstemaal.nl? Ga dan naar de 'Laatste Kaart verloren-pagina' en vraag hier een nieuwe code aan. U ontvangt geen nieuwe kaart, maar u blijft wel in de gelegenheid om uw accountgegevens in te zien en verder te sparen.

Wanneer kan ik de voucher voor het Oosterscheldekreeftmenu gebruiken?
Heeft u vijf punten gespaard dan kunt u uw voucher downloaden door in te loggen op www.laatstemaal.nl. Deze voucher kunt u in de gehele maand mei (2018) verzilveren voor het Oosterscheldekreeftmenu.